torsdag

Today är det torsdag, vilket betyder att det är fredag imorgon, vilket betyder att jag ska vara duktig och plugga med boobie, sedan är jag bjuden på födelesedagsfest hos matilda, vilket betyder att jag ska dit och gratta henne, sedan blir det sent vilket betyder att man ska gå och lägga sig vilket betyder att det är lördag när jag vaknar, vilket betyder att jag har konsert. Vad jag vill komma fram till är att jag har en fullspeckad helt.
   Kommer han sista konsert med SSWB på lördag, (sorgligt?) nog. Efter det så bär det av till stugan med pappa, som det är bestämt iaf, blir där till söndag, sedan är det måndag och tillbaka till skolan..

Måndagen blir nog en helt vanlig måndag? Har jag glömt nåt? Tisdag, helt vanlig tisdag. Onsdag, skola som vanligt sedan är det 18års fest för erik, så jag ska dit och säga grattis. Torsdag, John fyller 18, vilket betyder att jag ska gratta honom också. Fredag, emelie ska ha 18årsfest, vilket betyder att jag ska gratta henne. LÖRDAG, TURKIIIDAAAAAAGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0