grattis john

Idag fyller min kära klassvän john 18 år, så jag har nyss varit där och grillat med massa folk. Trevligt var det, fast tyvär så var jag tvungen att åka hem för att plugga.

Idag har jag och mina kära turkietbrudar varit på stan och peppat lite inför resan! Jag kan inte fatta att vi faktiskt åker på Lördag. Så ikväll ska jag nog ta fram resväskan och börja packa, vilket kommer bli omöjligt för jag kommer nog vilja packa ner hela garderoben, fast jag har iaf bestämt vilka fem par skor som ska med, om dom nu får plats? :O Jag längtar så jag dör.

Nu ska jag försöka komma nån vart på naturen, tp kommer snart och hjälper mig.

Just det, jag glömde berätta att jag bleker tänderna just nu. hEhE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0