onsdag

Nu är det inte långt kvar av skolan, och jag gruvar mig verkligen över hur det ska gå med matten! Snälla, ge mig ett mirakel så jag klarar det.

Det känns som att hela vårat hus är under renovering, även fast det bara är köket. Men faktiskt så har jag fått nytt fönster idag. Det känns jätteskönt så nu kan jag storstäda rummet! Nu väntar jag bara på att köket ska bli klart så jag kan leva normalt.

Snart ska jag iväg på avslutning med orkestern, skulle inte förvåna mig om det blev en matbit på biteline som vanligt och det sitter ju aldrig fel kan jag lova. 

Förresten, nu är alla bilder upplagda på bilddagboken och facebook! 

Här har ni ett litet smakprov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0