onsdag

Mitt öra verkar aldrig vilja bli bra. Eftersom att inte penicillinet jag fick först hjälpte så fick jag örondroppar i måndags.
   Var hemma hos alex igår och vid 6 tiden började örat göra as as asont! Så jag var tvungen att åka in på akuten, alex var gullig och följde med och var med mig hela tiden. Jag vet inte rikigt vad som hände, men smärtan jag upplevde vill jag aldrig uppleva igen, den va värre än den smärta jag hade när jag fick öroninflamation, det var det värsta jag har varit med om. Kunde inte sitta still utan gick bara fram och tillbaka och tårarna bara sprutade, trodde att jag skulle svimma.
   Smärtan släppte lite när dom gjorde rent i örat, och det visade sig att jag hade en blåsa på trumhinnan och att blodprovet visade på att nåt värde var för högt så jag blev kvar där över natten. Hade inte klarat av att sova hemma, fick en morfinspruta så att jag kunde sova iaf. Det började rinna ur örat som aldrig förr. blää.

Det visade sig idag också när jag var på koll igen att jag har exem på hörselgången, hur lyckas man?

Nu har jag kommit hem iaf och det känns mycket bättre i örat, har börjat på en ny penicillinkur nu, en mycket starkare så jag hoppas att det blir bra snart.

 

Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas du blir frisk snart! :(

2009-02-18 @ 14:44:05
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: tess

men lilla matilda, nu får du sluta vara sjuk! krya på dig nu! :)

2009-02-18 @ 16:25:54
URL: http://vadhettere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0