måndag


Då var det återigen måndag, sitter själv nere i datasalen och kikar runt, kanske ska ta och äta lite snart. Det här känns som en dålig dag! Jag vill bara hem och sova.

Fast hellst av allt skulle jag vilja åka till stockholm faktiskt. Jag mår så himla bra när jag är där, spec vid den här årstiden då det är varmt. Och så saknar jag Åsa. Fast just nu har jag ju inte tid att åka. Det får bli på sommarlovet, som det är planerat.
   Jag vill sitta på en uteservering i solen och bara mysa. Någon gång kommer jag flytta till stockholm.

 

Kommentarer
Postat av: Åsa

saknar dig också vännen! Vi ses ju snart. Allt går så ruskigt fort ju.. Håll ut ;) kramen!

2009-04-27 @ 12:19:29
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0