night

 Nu har jag kommit hem, ätit mat, gjort FEläxa, druckit te och duschat. Skönt skönt. Nu ligger jag i sängen och gruvar mig för jag har bestämmt mig för att jag MÅSTE plugga lite matte eftersom att jag ligger GANSKA så mycket efter. Allt går så fort, jag hinner inte med mig.

Imorgon har vi skolfotografering, 08:15, men jag har bestämt mig för att inte vara med. Jag pallar verkligen inte kliva upp tidigt, fixa iordning mig och ta två tidigare bussar än vanligt, för att ta ett foto som man aldrig blir nöjd med. Nej, jag skippar det och satsar på att kolla på alla andra i skolkatalogen sen.

Ska ta och plugga lite matte nu, sedan blir det sovning på högnivå. Börjar dagen med företagsekonomi imorgon, och sedan har jag mitt underbara hål på över två timmar. Då tror jag att matilda ska vara lite duktig och plugga lite matte innan mattelektionen börjar, eftersom att jag inte ens har gjort klart det som skulle vara klart till andra lektionen, och nu är det typ fjärde? Bra matilda, starkt jobbat! Ska belöna mig själv med ett träninspass imorgonkväll! Gu så skönt. Om jag inte ska vara med laxen vill säga, men annars blir det träning.

Nä, heido! ska plugga matte, typ ett tal?, välja kläder tills imorgon, å blabla..

god natt då.

pöz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0