LISTA

vill verkligen inte sova, så jag svarar på en sånhär lista om mig själv som typ alla gör

Lista

pratar du fortfarande med;
personen du kysste senast?
hmm.. nej
han som sa "jag tycker om dig" första gången i ditt liv? nej, han bor inte i sundsvall längre
han som fick dig gråta sist? ja det gör jag
han du klappa till senast? har nog inte klappat till någon rikigt

Brukar du;
krama dina killkompisar?
jadå
Strula på fester? har väl hänt
snacka i mobilen flera timmar om dan? njaae, inte så ofta 

Har du;
ljugit för dina föräldrar?
ja, det har nog dom flesta gjort någon gång
sovit i samma säng som det motsatta könet? apselut
sovit mellan två killar/tjejer? jadå
ljugit för en vän? vit lögn
rökt/snusat? yes
Rökt brajja? absolut inte

Kläder;
Vad använder du just nu för jacka:
en skinnjacka och en svart everestkappa
Vad använder du just nu för skor: jadu, dom som passar till mina kläder för dagen, har ju några att välja på
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: en helt ny garderob
Vad har du för skostorlek: 40-41

Senaste personen som;
Du pratade med:
Thess
Du gick på bio med: Theres persson
Du gick på stan med: camilla och matilda 
Du kramade: thess typ
Såg dig gråta: mamma tror jag
Skällde på dig : ingen

Har du någonsin; 
Drömt något helt galet och så har det hänt? inte någon jag kommer på nu

Extra stuff;
Är du ensam just nu:
yes, tyvär
Vill du gifta dig: ja det vill jag nog
Vill du ha barn: yesboxbaby
Tar du droger: nej verkligen inte
Vad är du mest rädd för: att någon som står mig nära ska försvinna
Vilka kläder sover du i: stor t-shirt och mina äckliga ljusturkosa sidenpyjamasbyxor med hål i rumpan. haha
Vart vill du gifta dig: det vette fan
Kör du bil: nej, övningskörning på G
Har du ett jobb: yes, två stycken
Gillar du att ha folk omkring dig: absolut, fast ibland kan det vara väldigt skönt att vara ensam
Är du ett hälsofreak: var mer förut
Har du någon tatuering: no

De senaste 48timmarna har du;
Gråtit:
tror inte det
Köpt något: hmm, ja, något ätbart
Varit sjuk: nej
Sjungit: ja, absolut
Sagt något? haha nej verkligen inte. . . . 
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: ja verkligen
Kramat någon: absolut
Kysst någon: nej

Vilken;
Tidning läser du:
ST eller dagbladet bläddrar jag igenom på morgonen någon gång när jag har tid
Buss åker du oftast: 2an, ljustadalen
Frisyr har du: lugglugglugg
Dag fyller du år: 22 september

Senaste;
Film du såg:
Dude where is my car, visades nyss på 6an
Sak du stal: ingen alls
Mat du åt: lasange

frågor till dig:
har du nån gång varit otrogen? -
nej det har jag inte
har du nån gång låstas varit nån annan på internet? - yes box
har du strulat? - yes
är du oskuld? - nej
gillar du nån just nu? - ja det kanske jag gör
vet du nån som gillar dig? - ja det kanske jag gör
röker du? - nej
har du tandvärk? - nej
vad heter du på msn? -  matilda vila i frid tobias arvola
vad heter du på lunar? - vet inte
har du kille? - nej
vad gjorde du senast idag - var med thess och john
när var du senast på sjukhus - jag vet inte
när kollade du senast på tv - noow
är du med nån just nu? - nix
vad är du inne på nu - bilddagboken, min blogg och millas blogg
har du snusat nån gång - ja
har du rökt nån gång - ja
har du druckit nån gång - ja
har du varit riktigt full? - det har jag nog
har du visat upp dig för nån - visat upp?
vem gillar du? - hemlis
vad ska du göra i morgon - gå i skolan och sen på kvällen är det kör
vad är ditt mobil nummer? -  väldigt lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0