BLOGG

Att skriva blogg är ju något som har blivit ett jättestort ämne i dag, det har blivit som en självklarhet för många. Folk har till och med blivit kända för sitt bloggskrivande och alla som "är något" har en blogg där dom skriver om sitt glamorösa liv.
   Att skriva blogg handlade väl till en början om att folk skulle uttrycka sina åsikter och tankar, fast idag är det mer som en dagbok där alla skriver om vad dom gör på dagarna etc etc. Men vad vill egentligen folk läsa? Jag känner mig faktiskt ganska tråkig när jag skriver blogg och berättar vad jag har gjort på dagarna. Visst är det ju intressant att veta vad ens kompisar gör när man man inte är med dom, fast det finns ju så mycket annat roligt alla skulle kunna skriva om.
   Jag försöker verkligen variera mitt skrivande, tex genom att lägga in dagens horoskop då och då, berätta om folk jag tycker om, saker som jag vill ha m.m. Vad ska man egentligen skriva om? Vad vill ni läsa i min blogg tex? Skulle verkligen uppskatta om ni ville svara på det.

/ M

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill läsa om.. som förut, din "dagens outfit", det gillade jag. Sedan om spännande nyheter till exempel. Världsproblem och inte-världsproblem.

2008-11-28 @ 08:17:24
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0