9/11

Ja, då var helgen över igen då. Måste iaf säga att jag har haft en toppenhelg men jag skulle inte klaga om jag skulle vara ledig imorgon också, jag har en fullspäckad vecka framför mig.. Måste nog göra en liten lista så ni får se.

Måndag: Skola, färga och klippa håret hos frissan och kör på kvällen.
Tisdag: Skola och vara med jesper
Onsdag: Skola och höstkonsert, så det betyder att jag kommer att vara på skolan hela dagen och kvällen
Torsdag: Skola och jobb på nordic inför galan på fredagen
Fredag: Skola till klockan 10, sedan jobb på pirum från halv 11 till 17:30 sedan direkt till nordic och servera där på galan hela kvällen.
Lördag: Jobba på eon.
Söndag: INGENTING tack och lov, eller träna ska jag nog göra.

Ingen rast och ingen ro, ska väl försöka att plugga och träna nånting i veckan också som anligt..Och jobb jobb jobb, men det känns bra när lönen kommer.

Nu ska jag kolla klart på Sanningens ögonblick, sedan blir det nog till att sova.

/ O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0