jullov

Ja, nu är det ju äntligen jullov, vilket är hur underbart sommhellst!  Är dock inte klar med mina julklappar, får lön på tisdag, då ska jag ut i julstressen och köpa dom sista. Köpte julklappar till mig själv idag istället för till någon annan. Eller jag lyckades köpa till min mormor och morfar iaf.


Igår fyllde jocke år, GRATTIS!, så det var lite kalas hon honom på kvällen sådär med lite trevligt folk. Blev lugnt för min del eftersom att jag skulle upp och jobba idag, vilket kändes väldigt skönt. Ikväll blir det nog lugnt också, ska troligtvis jobba imorgon också. Och måndag.. och tisdag.. WOHO, känns bra när lönen kommer på tisdag.

Nu ska jag ta och äta något, städa rummet och sedan kolla på Björn Gustafsson-filmen som snart har laddat klart.


Hörs sen.

pös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0