Torsdag

Igårkväll blev den ännu en mysig fika på Barista, men denna gång följde Amanda med. Barista är mitt nya favocafé, plus att det är ekologiskt. Där kommer jag nog bli lite utan em stammis, och det är nog fler som kommer blir det. Vi provade en yoghurtsmothie, den var typ AAASGOD! Den kan jag verkligen rekomendera!

En väldigt god fika, på ett jättemysigt ställe med ett jättetrevligt sällskap, kan det bli bättre?

 


Nu har jag nyss varit på IKEA med mamma, och en garderob och nya krokar där jag kan hänga mina väskor och smycken fick också följa med hem. Köpte en likadan garderob som jag har fast en mindre, som jag kan ha brevid. Så nu kanske jag kan ha alla mina kläder ( + skor??? ) på mitt rum, och inte utspritt på olika ställen i hela huset. Aja, nu ska jag åka och handla mer mor. skriver mer sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0