Söndag

Nu är jag hemma igen..

For ju till stugan igår.. När jag kom dit så åt vi kräftor och paj, mums mums. Sedan frågade jens om jag ville komma till han eftersom att hans föräldrar hade fest, så jens kom och hämtade mig med fyrhjulingen, och rädd var jag vill jag lova. Det kändes verkligen som att jag skulle flyga av. Jag var där hela kvällen, det var mycket trevligt och det var mycket trevligt folk där. Klockan blev ganska mycket och det var kolsvart ute så jag vågade inte gå hem, för det är ganska så långt, så jag sov kvar, plus att jag inte var på topp för att gå hem kanske. Och tydligen trodde jens pappa att vi hade gått ut till stugan på gården och sovit, men det hade vi inte, vi sov på övervåningen där alla folk var, men bara i ett rum brevid. Och efter en stund när vi hade gått och lagt oss så blev jag jättetörstig, så vi skulle gå ner och hämta vatten, och tro på fan att jens pappa hade låst dörren nere där man går upp för trappen för att han trodde att vi var ute i stugan, så vi var fast där uppe. Haha, jaja, så då var det väl inge mer med det. Men värre blev det, för ungefär vid 4 så vaknade jag och var jättekissnödig, så jag väckte jens och sa det, så han var tvungen att klättra ner från balkongen för att gå och se om ytterdörren var öppen, och tack och lov så var den det. haha annars hade det kunna slutat illa!

På morgonen for jens och fiskade medans jag fortsatte sova lite, och sedan gick jag ner och åt frukost och umgicks med hans mamma å lite så. Sedan åkte jens hem för att han skulle tillbaka till boden idag. Så jag gick hem till stugan och kollade på film och åt. Och nu har jag kommit hem, och sitter och väntar på att milla ska komma hit.  

Haha, var bara tvungen att skriva om den lilla insidenten inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0