Familia..

Ibland önskar jag att jag hade en familj där alla brydde sig om varandra, och hade kontakt med varandra, ordnade släktträffar och sånt.. Något sånt har jag aldrig varit med om. Jag har egentligen en ganska stor familj, pappa har 3 syskon och mamma har ett. Jag har 5 kusiner på pappas sida, men träffar aldrig någon eftersom att pappa inte har någon kontakt med sina syskon..längre.. Tänker inte gå in på vf för att trycka ner någon annan.

Men tack och lov så har jag min mormor och morfar, och farfar från örebro som kommer och hälsar på lite då och då. Min farmor ska vi inte ens prata om.

Den dagen jag får se min familj på pappas sida tillsammas kommer det regna mobiltelefoner. typ.  Eller, den gången min familj på pappas sida är tillsammans och någon hör av sig till oss kanske man ska säga.  :)

Jag får nog nöja mig med den lilla släkt jag träffar när mormor och morfar bjuder på julbord, då är det Mamma, pär, jag, anton, mina kusiner max och lovisa, och deras mamma och pappa jocke och marian, och självklart mormor och morfar.

Intressant, hmm.. nej, kanske inte för er :) men det strunar jag i he he..

heidå


Kommentarer
Postat av: Jossa

:Djag har också mega liten släkt, har egentligen ju men ingen bra kontakt med dom :D

2008-08-30 @ 16:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0