kryssning

Nu har jag kommit hem från den helt sjuka kryssning jag har varit på.

Vi var 30 pers från jobbet som åkte. Har haft så sjukt jävla kul och träffat massa människor. Om man ska beskriva vad vi har gjort, då blir det till att säga kalas, kalas, kalas.

09:20 bar det av från sundsvall. Vi fick en egen buss och förfesten började då på en gång i bussen. Alla sprang på toaletten som galningar, så på hemresan var toan avstängd för att den var full. Runt femtiden klev vi på båten och gick raka spåret till middagsbuffén. Efter det blev det party party hela natten.

På lördagen stod båten i helsingfors hela dagen så man kunde gå i land, fast jag struntade i det eftersom att det spöregnade ute. Så dagen spenderades med stefan, sebbe och jonas. Vi passade istället på att gå upp och bada lite. Ja och kvällen blev som den blev, mycket lyckad. Drinkarna bara rullade in från bossen och stämningen var på topp!

Lägger snart in lite bilder så ni får se. Fler bilder kan ni kolla på på min bilddagbok också :)
www.mtildaolofsson.bilddagboken.se

hei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0