tisdag

Ja, som dom flesta säkert vet är det slutspelat för Timrås del för den här sesongen, vilket betyder att det inte heller blir nå mer jobb för min del och det känns ganska så surt faktiskt! But that's life.

Just nu är jag inne i en sån period då jag inte alls känner att jag orkar skriva något vettigt i bloggen, eller skriva över huvudtaget. Skolan tar allt för mycket plats i mitt huvud så jag har inte plats för något annat. Har alldeles för mycket att göra så att jag inte vet vart jag ska börja!?
   Hade iaf nationella i Eng B igår, speaking. Fick MVG minus, vilket jag blir ganska arg över, eftersom att jag vet själv att jag absolut inte når upp till den nivån, spec i inte i eng B. Aja.

Snart är det "Den rätte för  Rosing", och det måste bara ses, bara för att det är så patetiskt och roligt, och för att Hugo är med såklart ;)

hedio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0