söndag

Jani mina kära vänner, idag är det söndag, vilket betyder att det är dags för mig att åka hem. Tåget går halv sex i eftermiddag.

Det har varit väldigt skönt att få åka bort, och väldigt roligt att ha fått umås med åsa i några dagar, och samtidigt känns det bra att åka hem nu eftersom att jag vet att jag har folk som längtar efter mig där hemma. Det känns som att det räckte helt perfekt att vara borta onsdag till söndag! Det har varit ett väldigt lyckat sportlov måste jag säga.

Det blir nog bara till att ta det lugnt nu idag innan tåget går, en vanlig slappdag sådär som söndagar brukar vara. Ja och imorgon börjar ju skolan igen.. Inga kommentarer på det! :)

Efter skolan är det dags för jobb igen, vilket betyder att Timrå spelar hemma mot HV, det är tredje matchen i denna spännade kvartfinal. Vi får verkligen hoppas på laddade grabbar imorgon så det inte blir som igår då Hv vann med 7-0, Inte bra alls! Får väl se om jag får servera glada eller ledsna HV-grabbar efter matchen, eftersom att dom kommer och äter i Zätalogen efter matchen, där jag och jossa jobbar.



PS: I MISS MY KOMPIIIZAR!

Kommentarer
Postat av: ämp

Mizz joo Matildz!!!!

2009-03-08 @ 20:08:26
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/
Postat av: Matilda

DU GLÖMDE MIG

2009-03-10 @ 14:29:19
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0