Snobby

Jag har nog aldrig träffat nån värre snobb än bobby. Jag kom dit klockan ett, då jag hade bokat tid, och när jag kommer dit så säger han att han inte har tid att klippa mig för att han ska vara med på en Tv-inspelning. Alltså hur snobbig får man vara? Hade det varit Linda rosing som hade min tid idag hade det nog varit en helt annan femma. Istället fick jag klippas av en jättegullig tjej som var jätteduktig. Hon fick göra som hon ville, och det blev en snygg rockig frisyr med kort på ena sidan och långt på den andra, är riktigt nöjd, men vääääldigt besviken på Bobby.



Blev iaf lite shopping idag

Skjorta och mössa från Åhléns
Parfym från KICKS





Idag åt jag också för första gången på burger King, bara för att pröva. Det var väl inget jättespec sådär, som vissa säger, men magen blev mätt och belåten.




Tomorrow ska vi åka till Barkaby för mer shopping!

Kommentarer
Postat av: VN

hahaha ja, vad förväntar man sig egentligen av en hemsk B-kändis med botoxläppar? Men sniggt blev det! :D

2009-03-05 @ 18:55:48
URL: http://nastrina.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN LOOOOOL!! du som hade sett fram emot det ;o äh, det kanske var lika bra?

har käkat på burger king två ggr i mitt liv, besviken båda gångerna xD

2009-03-05 @ 19:18:00
Postat av: Johan

haha hoppas du har kul =)

2009-03-06 @ 00:06:50
Postat av: Anonym

vilken puppa

2009-03-06 @ 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0