slösöndag

Har legat/suttit i sängen hela dagen med datorn i knät, väldigt skönt faktiskt. Har plockat udan lite på rummet en minut ungefär, tagit en dusch och ätit frukost och lunch, inget mer har jag orkat med.

Lite senare ska jag med mamma, pär, anton, mormor och morfar ner på tantori och äta middag, MUMS! Efter det ska jag vara med muttan!, det är på tiden :) Måste ta och färga utväxten ikväll eftersom att jag åker på onsdag, och på torsdag ska jag ju klippa mig hos bobby, då kan jag ju inte komma med utväxt :o det håller inte, och inte heller alldeles alldeles nyfärgat hår så vattnet blir brunt när han tvättar mitt hår, haha, det vore kanske jättepinsamt! Yes, så idag blir det perfekt att färga. Ja, jag är nervös!

När jag är i stockholm så jag passa på och kolla på lite nya vårkläder, ska även kolla på en jeansjacka och en kavaj som jag kan ha som jackor i vår när det blir lite varmare! Skulle vilja ha en ljus jeansjacka och en grå lite längre kavaj, fast inte för lång. Om ni vet vart det finns någon fin får ni gärna säga till :)

Tror jag ska börja snygga till mig lite så jag är klar sen när vi ska åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0