Onsdag

God kväll..

Är nyss hemkommen från Tp (Theres Persson), har ätit neger/chokladbollar och kollat på tv. Yes, askul har vi haft.

Har inte varit på skolan idag eftersom att jag har spenderat min dag på kulturskolan och visat småtreor instrument. Vissa var grym, medans andra stoppade in munstycket i munnen och försökte få ljud i trumpeten :)
   Blev lite ratassinspelning och manusskrivning efteråt på skolan också.

Blev en snabbtripp på stan med tp efter allt detta. Det slank ner två cheeseburgare, ajaj!
   Men vet vi mina vänner, JAG, Matilda Olofsson hittade en kavaj som jag har letat i hundra år. Helt perfekt var den! Inte för lång och inte för kort modell, och såg snygg ut med uppvikta ärmar, kan det bli bättre? Näni.. Så detta kommer bli min vårjacka i år, fast självklart sviker jag inte min skinnjacka heller, och vem vet, det kanske dyker upp en jeansjacka snart?

Hittade den iaf på Gina på rean, 250 kr, som hittat!
   Tänk er den kavajen, mina nya solbrillor, snygga stuprörsjeans (typ svarta), converse, nån tuff t-shirt och en gammal snygg väska som hänger över axeln. Åh, våren får jättegärna komma jättefort nu! Fast tack och lov så känns det ju faktiskt som att våren är påväg nu.



PS: dassig bild ;o

Nu blir det till att hoppa in i duschen och sedan bädda rent i sängen.

puz


Kommentarer
Postat av: Åsa

Yes äntligen har du hittat den! va bra! Den var jättefin! :D Hoppas allt bra med dej! Vi hörs Kram

2009-03-18 @ 21:40:16
URL: http://www.metrobloggen.se/asao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0