lördag

Ännu en dag har gått och imorgon är det dags att åka hem.

Blev en heldag på stan idag, blev dock inget köpt, förutom två beställda SVEAmössor. Spenderade mestadels av dagen med Tomas, Pär och Isack, mycket trevligt måste jag säga.

Juste jag måste ju berätta, idag såg jag nog det äckligast jag någosin har sett, en kille hade dragit ner byxorna och kallingarna och på köpet så lutade han sig frammåt och visade därmed heeeeeela härligheterna, URS! Jag vill nog bara glömma den synen. Mitt bland alla folk stod han och en bit bort stod hans kompisar och garvade. Undra vad han fick för att göra det där?

Nu sitter jag hemma i soffan hos åsa och har nyss kollat på melodifestivalen, som jag aldrig annars gör! Men det var inte helt tokigt faktiskt. Sara var rikigt bra faktiskt, jag håller fullständigt med åsa, som bara ääääääälskar den låten :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

haahahaha, men fyfan :P

2009-03-07 @ 23:44:40
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0