fredag

Äntligen fredag!

Som jag skrev igår så hade jag ju en överraskning till Matilda. Nu ska ni få se vad det var.



Jag hade gjort vänskapsarmband åt oss, alldeles själv :)


Nu har jag precis kommit hem från stan. Har suttit och gjort fler armband, jag bara älskar det. Så jag har kommit på att jag ska börja sälja armband, som jag gör själv. Camilla var min första köpare idag, kul!
   Lägger upp en bild på dom jag har, och om någon skulle vara intresserad, så skriv gärna, och om ni har några önskemål på hur som ska se ut :) 50 kr kostar dom flesta.




Kommentarer
Postat av: Erica

hihi det nedersta vill jag ha! :p

2009-03-29 @ 22:39:58
URL: http://enyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0