fredag

Ännu en mysig dag har gått :) Blev inte så mkt shopping idag, hittade inte så mkt där vi var. Blev två par Björn Borgtrosor iaf, eftersom att dom var så pass billiga. Kanon!

När vi var klar med våran shoppingrunda åkte vi till Jakobsberg och åt kinamat, jättegott var det. Efter maten gick vi och kikade lite i centrum där, då hittade jag en klocka på ur och pen för 100 kr, typ en sån som jag har velat haft, bara en enkel snygg. Fast hellst av allt skulle jag vilja ha en sån klocka fast med romerska siffror på.



Klockan sex var det dags för bio, Män som hatar kvinnor var det som visades på bioduken. Den var hur bra somhellst! verkligen ingen B-film som många andra svenska filmer. Jag undrar vad jag skulle ha tyckt om filmen om jag hade läst boken innan, som alla tycks ha gjort förutom jag. haha. Jag måste nog ta och läsa den nu, eftersom att filmen var så pass bra. Kan verkligen rekomendera filmen till dom som inte har sett den, se den!

Imorgon ska jag ta en liten shoppingdag själv i stan, och äta lunch med Tomas och hans kompisar, eftersom att dom också är i sthlm nu. Äta bör man, annars dör man....


hei

Kommentarer
Postat av: Matilda

KOM HEM! Jag behöver prata med dig och behöver ditt sällskap.. Du får Aldrig åka iväg såhär lång tid igen!

2009-03-07 @ 18:24:53
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/
Postat av: ämp

Stieg Larsson är ingen superförfattare, jag tror att filmen är grymmare än boken! jag vill oxå se den!! :D

2009-03-08 @ 20:10:10
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0