uppdatering

Dålig uppdatering igen.. ber om ursäkt.

Helgen har spenderats med Alexander, Jobb och min älskade B. En mysig bra helg helt enkelt. Kul på jobbet igår faktiskt, stod i puben, även om jag inte mådde bra alls så var det roligt med lite omväxling istället för att bara vara i restaurangen och logerna hela tiden.

Är hemma med matilda nu, hon ska snart till birsta, sedan blir det ett träningspass på ego, ska ta med matilda på uffes steppas som jag verkligen älskar! Det är huuur roligt somhellst. Jag undrar vad han har för musiktema idag? Spicegirls kanske? haha.

Kvällen kommer nog spenderas med alex, blir till att lägga sig tidigt för nu börjar intensivträningen inför vårshowen, repvecka hela veckan, vilket betyder att jag inte har nå lektioner förutom mitt individuella val. Gäller att orka med, eftersom att det är showvecka vecka 5, vilket betyder att jag kommer att vara helt död på lördagen. Vi kommer att ha ungefär 11 föreställningar under veckan, och det sliter på en vill jag lova..

GLHF

Kommentarer
Postat av: Milla

jag längtar till vårshowen :D:D:D

2009-01-18 @ 13:04:50
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0