torsdag

Har varit en bättre dag idag iaf, men trött som satan. Alex klev upp astidigt så han fick väcka mig lite senare.. Kom till skolan vid halv 9, hade dans som vanligt på Torsdagar, roligt som vanligt. Tråkigt nu när kursen är slut efter vårshowen, men nu på showen ska jag visa våran lärare vad jag går för och uttrycka mig på mitt personliga sätt och få ett MVG. Och nu när jag har sett hur dom har riggat upp i aulan så blev jag ännu mer pepp, det är hur coolt somhellst, man kan stå på två olika våningar och blåsarna ska stå på taket på "buren" där trummisen sitter.

Kändes väldigt skönt att inte ha någon kultur och idéhistoria, istället så hade jag matte med ettorna, det kommer jag fortsätta med på torsdagarna så att jag inte bara sitter och gör ingenting när jag vet att jag verkligen måste få hjälp med matten.
   Hade kanske som sagt matteprov idag, gick inge vidare, men vi får väl se, man ska aldrig säga aldrig.

Har precis kommit hem från körskolan, var på den där handledarutbildningen. Var väl helt okej förutom att jag verkligen höll på att somna. Så nu ska jag börja köra snart så att körkortet är på plats när jag fyller år.

Ska gå och se om golvet har torkat i badrummet, har städat hela övervåningen. Orkar inte tjata på att någon annan ska göra det..... Blir bättre om jag gör det själv..

HEIDOOO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du skaffat kille?:)

2009-01-15 @ 21:24:10
Postat av: matilda

Vem är anonym? :)

2009-01-15 @ 21:32:38
URL: http://mtildaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0