söndag

Klockan är halv 12 och jag sitter i sängen med en slingmössa på huvudet inkletad i massa slingfärg, hoppas att det blir bra. Färgade utväxten förut och tänker liva upp det med lite slingor.

Repet gick bra idag så nu tror jag att alla är taggade inför den första showen imorgon. Hoppas bara på att det inte är nå otackasamma äckelungar som kommer och kollar bara för att dom "måste" eller vill slippa lektionen, och ser det som en stor möjlighet att visa hur cool dom är inför sina kompisar, geom att sitta och skratta, pecka och kasta saker. Jag skulle gärna vilja se dom själv gå upp på scen.
   Men det blir nog bra.

Mormor och morfar var här på middag idag, mysmys! Även alexander var här och åt med oss.
   I torsdags när jag var sjuk så pratade jag med mormor i telefonen, och då skulle kom äta tjockpannkaka och jag sa att jag också ville ha det, så idag när dom kom hit så hade mormor gjort en tjockpannkaka till mig innan dom for, så det var tillochmed fortfarande varm, Hur gullig är inte hon?
   Jag älskar våra små familjemiddagar :) Jag älskar den lilla familj jag har, den delen jag har kontakt med.

Nä, nu äre bra

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag önskar också att jag hade bra kontakt med mina föräldrar.. :)

2009-01-26 @ 14:52:41
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0