skosamling

Jag är en människa som verkligen älskar, älskar, älskar skor! Jag tycker att det är mycket roligare att köpa skor än vad det är att köpa kläder. Så jag kom på att jag skulle samla ihop alla mina skor som är utspridda lite överallt här hemma, under min säng, nere i hallen och i en garderob inne på emmas rum, för att se hur många jag har egentligen. Var tvungen att knäppa kort :) Känns inte så jättemånga när man bara ser dom sådär på ett kort, fast om man räknar som så känns det fler.

Så här är nästan alla mina skor, tog inte in dom från förrådet, kanske står fyra par där ute, och så har isa ett par som är mina, och träningsskorna tog jag inte heller med, spelar inte så stor roll.

Nästa par skor som står på önskelistan är ett par svarta sneakers från Nike. Vill ha, vill ha.

Undra hur mycket pengar jag har lagt ner på skor?



Mina absoluta kärlekar





Jag verkligen älskar mina nya skor som jag köpte till nyår (dom med dragkedja) och som med knyte på från monki. Kärlek på högnivå, väldigt höga, fast det skiter jag i. Det värsta jag vet är när folk säger att jag inte borde ha så höga skor för att jag blir så lång. Det känns inte som att det spelar någon roll? Finns det någon längd som är "för lång"? Varje gång jag ser en lång tjej med jättehöga skor blir jag superlycklig. Yes, det blir jag.

Nä, nog om mina skor nu. Ska göra mig klar för sängen..

GLHF!

/ O ..

Kommentarer
Postat av: kim

Det folk menar med att du blir så lång, är nog att det inte är snyggt med en tjej som är jättelång.. Finns även andra anledningar, men fråga om dessa :)



Men vem bryr sig vad andra tycker? :D





2009-01-07 @ 23:25:01
URL: http://kimnorberg.blogg.se/
Postat av: matilda

Svar till Kim: Jag skiter väl fullständigt i vad andra tycker

2009-01-07 @ 23:29:39
URL: http://mtildaolofsson.blogg.se/
Postat av: kim

Fråga till syster:



Missade du "men vem bryr sig vad andra tycker? :D"?



Så länge du inte hoppar runt i en kycklingdräkt och skriker "FINDUS KETCHUP, NU MED MINDRE SOCKER" så tänker jag inte klaga :)

2009-01-07 @ 23:42:50
URL: http://kimnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0