skola

Ja, nu är det klart, jag har fått ta bort kultur och idéhistorian, och ska istället läsa körkortsteori nu på vårterminen och dansa jazzdans i trean, då är det inte bara jazzdans, utan också swing, charleston m.m. Ska bli jätteroligt. Det känns så himla skönt att jag har fått tage bort det, då kan jag fokusera mer på att plugga på matten på dom timmarna istället så att jag kan ha en chans att få G i matte B-kursen. Hoppas att skolan blir en liten mindre pina nu när jag har fått lite som jag vill iaf :)

Nu ska jag gå på sista lektionen.. Musik för dans och teater, sedan blir det jobb.


GLHF..

Pöz.

Kommentarer
Postat av: john

MEN VAFAAN!! du kan inte få ta bort den eller ?! nu kommer ju alla vilja ta bort den, nu när alla vet att de funkar kommer de vilja göra det :O jag vill göra det :O

2009-01-13 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0