måndag

Nu är repveckan i full gång, det kommer bli en toppenshow! Roligast var det nog att dansa vårat dansnummer till livemusiken, det kommer bli hur nääjs somhellst. Kom och kolla, kom och kolla!


Var på kören idag efter skolan, vi har börjat repa inför en konsert som vi ska ha med Sonja Aldén, kanske inte min favoritartist men det kan nog bli roligt :)

Har precis invigt våran träningscykel och har kommit ut ur duschen nu och ska gå och lägga mig. Måste upp lite tidigare imorgon eftersom att jag har lektion på västermalm halv 9, då måste jag ta en tidigare buss. Så nu blir det till att lägga sig så man orkar med morgondagen.

Sängen ropar..

nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag lääääääängtar till vårshowen :D

2009-01-20 @ 19:41:52
URL: http://matildaburstrom,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0