välkommen tillbaka matilda

Nu är jag åter igen tillbaka i verkligeheten och kan stå själv på benen. Allt har varit ett rent helvete dom senaste två veckorna, fast nu är jag tillbaka på skolan och har börjat kunna jobba igen, känns jätteskönt! Blir dock lungt nu ett tag eftersom att jag äter penicillin.

Gårdagen spenderades med isa. Efter skolan och en kort vistelse for vi hem till mig eftersom att min älskade älskade mor fyllde 41! Jag färgade håret på isa och noppade hennes ögonbryn, assnygg blev hon! Efter det så for vi hem till henne och hade lite pyjamasparty, åt tacochips med guacamole och bara tjockade oss :)

Denna dag har jag spenderat hemma hos alex, har bara tagit det lugnt sådär.

Måste skriva grattis i efterskott till min kära mor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0