söndag

Idag är det en såndär skön slappdag, vilket söndagar oftast brukar vara. Har faktiskt hunnit med att övingsköra, går ganska bra faktiskt.
   Försöker städa på mitt rum, fast det går inte så bra, det ser förjävligt ut. Det går sakta men säkert frammåt, plockar utan nån sak i taget, det får ta den tid det tar.

Imorgon är det frille (friluftsdag), jag och johanna ska till Hulistugan och åka pulka och grilla KORV! mmmh. Ska ta på mig typ sju mössor så det inte drar in kalluft i örat. Ska bli jättemysigt, och trevligt sällskap får jag ju också. Jag ska äta KORV, ballerinakex, dricka varm oboy och festis, så mycket vet jag, får se vad huset har att bjuda på mer. Det bästa med friluftsdagar är ju att det är ett måste att ta med sig gofika. Måste ringa Johanna snart och fråga vad hon ska ha med sig och komma överrens om vem som tar med sig ketchupen?



Jobb är det ju imorgon också, på eon. Hoppas verkligen på vinst från timrås sida. Jag har faktiskt köpt nya jobbskor, eftersom att jag får ont i fötter, rygg och ben när jag jobbar, så jag behövde ett par skor med dämpning. Det blev ett par nike från stadium, 500 kr. Hade dom sist på jobbet, hur sköna somhellst! Det var värt pengarna. Kommer kunna ha dom jämt när jag jobbar, inte bara på eon.



Nu fortsätter städningen!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Isa

Sånna har jag å tränar i fast rosa å svarta IIIIH

2009-02-25 @ 21:05:31
URL: http://iiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0