Tisdag

Woho, ligger hemma på sängen och kollar på askungen, det var jättelängesen! Och i lördags kläckte ju kim ur sig att han har en VHS så nu kan jag kolla på alla mina disneyfilmer! Lisa var nyss här och vi kollade på Den lilla sjöjungfrun.

Var och kollade på en telefon förut, och jag tror iaf att jag har bestämt mig. A brown one. Ska nog köpa den imorgon som det ser ut, en sony ericsson w890i, någon som har en sån, vad tycker ni om den?

Ska snart trycka i mig lite mat, sedan ska jag, mamma och frida åka och träna, guu så skönt! Måste röra på mig ännu mer, kärlekshandtagen växer mer och mer. Visst, jag tycker att det kan vara väldigt scharmigt, men inte på mig. Nä, nu ska jag bli fit for fight igen. he he..

Ska fortsätta kika på filmen nu..

heidaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0