Onsdag

Har precis kommit hem från skolan och ligger nu på sängen och äter en jätteäcklig fakemagnum och kollar på top model.

Efter skolan följde jag med emelie in på Body In Motion, den nya nyttiga restaurangen/caféet, som ligger vid hemköp, för att hon hade glömt sitt bankkort där. Så jag passade på att prova en av deras fruktjuicer, jag köpte Hawaiian Tropic, gjord på annanas, banan och mjölk. Den var riktig god och är inte gjort på något annat än frukt och mjölk. Den var värd dom är 30 kronorna, den var verkligen hur god somhellst!. Ska dra med mig någon och äta lunch där någon dag, allt ser så himla gott ut, och att det är nyttig mat gör ju inte saken sämre. Det där kommer nog bli mitt favoritlunchställe.

Mm, nu blev jag hungrig. Undra vad restaurang torsdagsvägen kommer att bjuda på idag, något gott förhoppningsvis.

Hej så längee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0