Onsdag

Idag har jag en jätteskön känsla i kroppen, jag har inte så mycket träningsvärk men det känns att jag tränade igår. Har nyss vaknat nu, ligger i sängen och kolla på timon och pumba. Ska snart ta och kliva upp och åka in på skolan och äta lunch innan min första lektion börjar 12:10. Nästa vecka är det byte av schema, och jag hoppas verkligen att jag får ha kvar sovmorgonen. Det är så skönt att ha sovmorgon mitt i veckan eftersom att vi börjar tidigt alla andra dagar.

Måste hitta något som jag ska ha på mig för jag har ingen aning om vad jag vill ja på mig. Och håret?, ingen aning, kanske får bli en fläta i luggen bara.

Slutar halv fem idag, sedan ska jag nog åka och köpa telefonen innan jag ska åka på hockeyn med mamma och anton. SCA-cupen börjar ju idag, kulkul! Så nu passar jag på att gå på timrås matcher nu innan jag börjar jobba igen. TIMRÅ IK!


Fy vad jag känner mig tråkig som inte har något roligt att skriva och inte har några roliga bilder att lägga upp, men det är ju skola, och då händer det ju inte så mycket? Blir nog mer bilder när jag har köpt en mobil, så slipper jag ha digitalkameran med mig för att kunna knäppa bilder.

Nu ska jag ta och kliva upp, hoppas att det är hyffsat bra väder ute, jag vill ha sandaler. Ge mig sommar igen.

heidoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0