lördag

Idag har jag varit med tp. Först var vi och åt på max och sedan for vi hem till henne eftersom att jag skulle färaga hennes hår. Det blev mellanbrunt med många ljusare slingor, det blev jättefint! Plus att jag klippte hennes lugg och noppade hennes ögonbryn, en riktig pingla blev hon. Jag tycker att det är så himla roligt att hålla på att fixa folk, spec när man ser hur nöjd dom blir.

Och tack Tp, för att du hämtade mig ikväll!

Nu ligger jag hemma på sängen, kollar på Micke och Molle och kollar i H&M magazine. Där fanns skorna som jag har kollat på i stan på H&M. Vill haaa! Så snygga att ha i höst. Visst, jag skulle bli jättelång, men det bryr jag mig inte om.

  Dom är snyggare i verkligheten, tkr jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0