helg

Ja, nu är det helg, gu så skönt! Ska verkligen njuuta av helgen..

Var och gjorde en synundersökning efter skolan eftersom att det är dags för nya linser, plus att jag ju ska beställa nya glasögon. Och tro på fan att jag har fått ännu sämre syn. Varje gång jag går till optikern har jag fått sämre syn, och jag går dit två gånger per år, plus brytningsfel på höger öga. kulkul.. Men nu har jag iaf ett nytt glasögonrecept, så nu det är bara att skicka efter glasögonen.

Tonight ska jag vara med jossa, men jag har ingen aning vad vi ska hitta på. Får väl se vad som sker.

Ska kolla klart på Grease nu, och kanske ta och städa lite på rummet.. eller kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Milla pilla

svar: tönt, jag smade faktiskt med sanna också ;)



hälsa jossa förresten :) PÖSSS

2008-09-05 @ 16:55:42
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0