25/10 stan

Har nyss kommit hem från en mysig dan på stan i stockholms blåsiga höstväder. Blev lite shohpping sådär. Ett par svarta sheap mondayjeans från Åhléns, ett par svarta höga skor från monki och en kavaj från H&M fick följa med hem. Är dock lite osäker på kavajen, nu när jag kom hem och prövade den så känndes det inte rikigt som matilda, men vi får se. Jag är grymt kär i skorna iaf, så nu ska jag bannemig se till att använda dom även fast jag blir lång, stockholm har gett mig bättre självförtroende eftersom att det är så många långa tjejer som går med extremt höga klackar här, och jag blir lika glad varje gång jag ser det, jag hör hemma här. Ska ta och knäppa kort på skorna när jag kommer hem så ni får se mina nya skönheter.

Självklart så blev det ju en matpaus på stan också, vi slog oss ner på Tacobar, och beställde en Nacho De Lux-tallrik eller vad det hette, grymt gott var det iaf. Jag hade aldrig ätit där förut så vi bestämmde oss för att gå dit och äta. Mums mums.

Så nu sitter jag här och kollar när åsa dammsuger och hundarna blir helt galna och vill bita på munstycket till dammsugaren, haha jättefint.
   Ska bara vara hemma och mysa på och kolla på stjärnor på is och äta onyttigt.

Vad ska alla mina kära vänner hemma i sundsvall göra ikväll? :)

hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0