22/10

Woho, på fredag åker jag till åsa! Har börjat packa nu eftersom att jag åker på jobbet direkt efter skolan imorgon. Jag längaar och så är jag lite smått nervös faktiskt. Har lite beslutsångest över vad jag ska ha med mig, det brukar sluta med att jag packar ner hela garderoben ungefär och sisådär alla skor jag äger. Det blir nog bra tillsist, lär väl byta ut alla kläder 100 gånger först och byta ut skorna också så att de matchar till kläderna. haha vilken nörd jag låter som.. ja. att jag är. Ska bli så skönt att komma bort från sundsvall några dagar, och speciellt roligt ska det bli att träffa åsa.

Nä, nu ska jag nog ta och plocka undan lite på rummet, gå ut i förrådet och hämta resväskan och sedan gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Ska tydligen åka och se på nån musikal imorgon också, kan bli kul!

God natt mina små hallon

                                                                   / MMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0