19/10 frisyrer

Sitter och kollar på massa bilder på min bilddagbok, och kom på att om det är nåt jag förändrar ofta så är det min frisyr. Jag tycker att det är jättetråkigt att ha samma frisyr en längre tid, det kan hjälpa med att bara ändra luggen lite, men någon förändring måste ske när jag går till frissan, oftast.

 guldigt hår? ;o  blont med svart underhår?
 gult?                   lånt och brunt med vit målarfärg i?
 långt mörkbrunt?   nästan svarthårig och snelugg?
 raklugg?                  kort som satan?
 mörkblond med snedlugg?  rött med snedlugg, som jag har nu?

Ja hurreni, det är en del. och jag vette fan vad jag har trivts bäst i, skulle nog vara det som jag har nu, bara det får växa lite till. Vad tycker ni?

pöz / M


Kommentarer
Postat av: Jossapossa

Rött med snelugg och långt (Y):D

2008-10-19 @ 17:36:49
Postat av: Matilda

Åh, jag älskar det svarta med snelugg! Mums.

2008-10-20 @ 09:15:19
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/
Postat av: åsa

Kan nog bara hålla med jossan men egentligen har alla frisyrer nått bra... svårt.... ;)

2008-10-20 @ 11:59:05
Postat av: elin

mörkblondt med snelugg! som du såg ut i somras! görsnygg!!!! :D

2008-10-22 @ 17:23:03
URL: http://elinnylander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Raklugg

2008-10-27 @ 16:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0