6/11

Kom nyss hem till mormor och morfar, hade matteprov för en stund sen och det fick väl gå som det gick. Hoppas på ett G iaf, men det känns tveksamt eftersom att jag aldrig kan svara på frågorna som ger högre poängen, suck. Jag önskar att jag var lite bättre på matte iaf så jag slapp gå och oroa mig för om jag ska få ett G eller inte. Aja.

Är här för att jag skulle hjälpa mormor att bränna ut en till skiva med hennes körlåtar så hon kan träna på sin stämma när hon står i köket. Var ju här i förrgår och hjälpte henne med det också. Haha måste ju bara berätta en sak om min otroligt roliga morfar he he. 
   Eftersom att mormor behövde bränna ut en skiva så sa jag till morfar när han hade skjutsat mig till jobbet i måndags.
- Åk på ica maxi nu när du åker hem och köp brännskivor. Och kolla så att det står CD och inte DVD, det är nog bäst att du ber om hjälp, och ja det skulle han göra.
   Dagen efter så ringer mormor och säger att såklart så har morfar köpt fel, och absolut så är det DVD-skivor. Ja, så morfar åker tillbaka till icamaxi för att byta till CD-skivor, men när han kommer hem igen så ringer mormor till mig igen och säger att han har köpt CD-fodral. Hahah, asgulligt kanske. Så han gav upp, och så blev det jag som fick köpa skivor innan jag skulle åka till dom. Ganska så kul faktiskt. Men det löste ju sig till slut iaf, och nu har mormor fått sina körstämmor på skivor.

Nu ska jag ta och kika lite på tv och bara mysa innan det är dags för mat och sedan efterrätt såklart. Kanske skulle köra lite sen med pappa också, får väl se hur det blir med det.

heido så länge.

/O


Kommentarer
Postat av: Kim

Ryktet går ju att han i rummet bredvid ditt läser raketforskningsmatte, så du kan ju alltid fråga honom om matten :P

2008-11-06 @ 21:12:16
URL: http://kimnorberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar: gud vad roligt att höra :) tack!

2008-11-06 @ 21:46:53
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Kim

m.olofsson har VÄRLDENS drygaste bror :D



eller ja, plastbrorsa..

2008-11-08 @ 10:01:16
URL: http://kimnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0