5/11

Ja, nu har halva skolveckan gått.. suck. Skulle kännas bra om lovet varit lite längre än en vecka, då skulle jag slippa ha matteprov imorgon. Imorgon är det också begravning för tobias och jag kommer tyvär inte kunna gå eftersom att jag verkligen måste försöka få ett betyg i matte b. Känns jättetråkigt att jag inte kan gå på begravningen, säga ett sista hejdå. Men vi får inte glömma den fina minnesstunden som anordnades för honom. R.I.P

Nu har jag precis kommit hem från ork.träningen. Ska väl ta och duscha och sedan plugga lite matte innan jag går och lägger mig. Blää, jag vill verkligen inte få IG i matte b, jag tänker kämpa för att klara det, även om det bara blir ett G-.

Nej, nu har jag inte tid mer..

heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0