28/11

ÄNTLIGEN HELG! Tack för den!

Har precis varit på BK och ätit med mamma och anton. Hade en liten plan på att stanna där tills ikväll när alla ska ut, men det skulle nog bli lite långtråkigt så jag åkte hem ist, hEhE. Det blir IDOL hemma med TP istället, jag tror nog att robin eller johan åker ut. Börjar jobba imorgon klockan 10, så det blir en lugn kväll tonight.

Imorgon blir det utgång däremot, med kära B och amanda! Ska bli kööl!

Förresten, tack Matilda "B" för tipset om min blogg, för din skull ska jag börja lägga ut, som jag kallar det "dagens klädval", istället för dagens outfit som alla säger. Kul att nån gillar det! Wohoho!

 Eftersom att jag inte har någon som kan knäppa kort på mig så tar jag en liten bild sådär.

Kim ska tydligen ha nån lite myskväll/förfest här med film, kladdkaka och vin, så jag bör nog hålla mig lite undan. hEhE, inte hEhE!

/pöz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0