28/11

För er som inte såg IDOL måste jag bara upplysa er om bland det värsta jag har sett. Det var johan Palm som höll på att framföra sitt andra nummer, han ställer sig på knä och kollar på en tjej sammtidigt som han sjunger, tjejen får typ ett hysteriutbrott och skriker som att hon ser ett spöke. Jag har aldrig sett en tjej skrika så mycket, helt hysteriskt. Sedan när han har sjungit klart tar Peter Gide upp henne på scenen, hon typ slänger sig i famnen på johan, försöker få fram ett ord men det enda hon gör är att hyperventilera. Förlåt, men jag har nog aldrig sett något så pinsamt, jag längar tills när det kommer upp på youtube.

Och ja, Johan åkte ut. Såg att tjejen typ låg i sin kompis knä och storbörlade.. Ganska komiskt att man kan vara så besatt, eller vad man ska säga, av en kille som är 16 år, som inte heller sjunger världsbra. Jag vet inte alls jag. Jag fick mig dagens skratt iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0