25/11 Elin Nylander



Jag har en väldigt god klassmate som heter elin och som ni ser så är hon ovlanligt vacker. Jag lovade henne på skolan idag att jag skulle göra lite reklam för hennes blogg. 
  Jag gillar elin väldigt mycket måste jag säga, hon är ganska rolig faktist, speciellt efter dom flesta idrottstimmarna då hon ska byta om då hon upptäcker att hon har glömt något, väldigt roligt är det faktiskt. Senast i måndags hade hon glömt sina byxor hAhAA! Och innan det har det varit BHar, undertröjor och hela faderullan.. Snäll som jag är så brukar jag dela med mig av mila kläder.

Vill ni lära känna elin lite bättre så tycker jag att ni ska ta och titta på denna video som hon har gjort tillsammans med frida.


/ MISS OLOFSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0