24/11

Jag har precis ätit årets första macka med julskinka på, det är inte nån favorit direkt måste jag säga men det hör väl till, precis som pepparkakor och julmust, fast det är mycket godare.
   Ja, nu är det inte långt kvar till julafton och inte har jag köpt en enda julklapp, fast jag vet faktist vad jag ska ge mamma och pär. Det är så mysigt när julen börjar närma sig, speciellt nu när det är snö på backen. 

Nu ska jag fortsätta plugga lite gemu, sedan måste jag ta och transponera några jullåtar som jag, elin, amanda och gustav ska sjunga och spela i kovland på nå grejs på onsdag, det ska bli jättemysigt.  

nattinatt

Kommentarer
Postat av: Milla

nanana jag e duktiiiiig har redan handlat TVÅ julklappar :D vafan ska man köpa till dig då tycker du?

2008-11-25 @ 00:12:50
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0