21/11

Herre gud vad konstigt det kändes att se sin morfar ligga på sjukhus och ha ont. stackarn ska ligga där ungefär en vecka. Någonting jag gillade var iaf rullatorn som hade fått, frågade om jag fick ta hem och pimpa den, men icke då, eftersom att den skulle tillbaka till sjukhuset när morfar har blivit bra igen. Undra vad som skulle hända om den bara råkade försvinna?

Jag och mormor åkte iaf till sjukhuset strax före två och stannade lite mer än en timme, sedan gick vi ner och åt en räkmacka. mums mums.

Nu sitter jag hemma hos Tp, håller på att baka kladdaka, ser ut att bli ganska missbildad dock.
   Blir väl lite IDOL-tittande sen, var visst kärlekstema idag. Undra vilken det blir som får åka hem, hoppas lite på anna tror jag. Vem tror ni åker? :)

Nu ska jag kolla in kladdakakan.

CYA! kizz

Kommentarer
Postat av: Kim

Vadå "hoppas på Anna".. Död åt Johan!



Iallafall:



Jag ska göra en kladdkaka efter skolan på fredag, du måste hjälpa mig, har jag bestämt! För du är bra på sånt och den måste va bra! :o

2008-11-23 @ 19:58:36
URL: http://kimnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0