19/11

Då har halva skolveckan gjort, själv har jag inte fått så mycket gjort. Igår efterskolan for jag till mormor och morfar eftersom att jesper vägrade slå på telefonen. Så thess skjutsade mig till alnö. Satt där hos mormor och morfar och hade det mysigt som vanligt. Det börjar gå bättre för morfar med datorn nu hAhA, jag gjorde ett dataprov åt honom och han fick alla rätt..

Igår på kvällen strax före 10 fick jag för mig att jag ville åka till emelie, i min klass. Så¨jag tog bussen dit och sov där, var framme vid strax före 11 och då åkte sex and the cityfilmen fram. Mysig kväll, verkligen.

Ja, och nu sitter jag här, ska alldeles snart gå ut på en promenad med Tp ( theres persson ). Ska snacka lite skit och gå hem sen.

Tomorrow blir det först trumpetdag och sedan jobb på kvällen på eon. Och det är snart helg igen banne mig! Woho. Blir myskväll med Tp på fredag eller lördag :)

Nu ska jag nog gå.

pözzZz Z

Kommentarer
Postat av: Emelie

mysig kväll, HÅRT pluggande ;)

2008-11-26 @ 20:09:46
URL: http://thegirlcalledem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0