16/11 mobiltelefoner

Jag och min lillebror ska nog inte ha mobiltelefoner.. Idag så tvättades antons mobiltelefon i tvättmaskinen lite fint sådär :) Under året 2008 har anton hunnit bada med min nya röda telefon, när vi var utomlands, jag har tappat en i toaletten, blivit rånad på en och nu har anton lyckats dränka sin :) Ganska roligt att 3 av fyra förstörda mobiltelefoner har hamnat i vatten. Ska man skratta eller gråta?

Just det, jag måste bara berätta för alla som har mitt "tillfälliga" nummer, att jag kommer att behålla det numret och har nu bytt till halebop.

Kommentarer
Postat av: Kim

Han är inte ensammen i familjen att ha badat med telefonen.. Jag tappa ner min mobil i ån när jag skulle över den med kanot.. Tropåfan att mp3n följde med..



Dock hade jag lite mer tur.. 2 dagar senare fungerade båda.. Mobilen agerade lite roligt, vibratorn gick nonstop om batteriet va i..

2008-11-16 @ 23:49:03
URL: http://kimnorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0