16/11

Jag borde verkligen ligga och sova nu egentligen men jag har absolut ingen lust. Tonight har jag varit med thess. Vi åkte ner på gärde på friåkningen för att se om tess konståkningstalanger fortfarande satt i. Och självklart gjorde det de, det blev flygskär, piruetter och massa annat. Jag åkte inte, utan jag var fotograf. John och alnögrapparna var även där och åkte. Kallt som satan var det vill jag lova, känns att vintern kommer med stormsteg.

Innan vi for till gärde så åkte vi till icamaxi och då såg thess asfula tänder i sånna där automater där man typ lägger i en tia och vrider så kommer det ut en liten boll sådär. HAh, yes asfina. Hon köpte ett par till henne och ett par till mig.

Bild 1, en asglad thess utanför maxi :)
Bild 2, thess gör sig redo för ett flygskär
Bild 3, första försöket på att saxa baklänges
Bild 4, saxningen lyckades tyvär inte
Bild 5, men det gjorde inget, för sedan gick det asbra
Bild 6, john kom och hälsade på
Bild 7, medans vi väntade på att grapparna skulle spela klart så snyggade vi oss litegran sådär
      

Såja, nu var det slut på det roliga. Måste väl ta och sova.. snart.

Godnatt era päron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0