15/11 äntligen!

Jani, nu är äntligen min häktiska vecka över, tack och lov.

Konserten i onsdags gick bra, ingert spec att säga sådär..

Torsdag.. skola hela dagen och sedan blev det till att åka till nordic och duka. Kändes lite konstigt faktiskt, eftersom att chefen aldrig hade träffat mig och jossa och hon hälsade inte ens, det var bara att sätta igång och duka på en gång. Fast pengar är ju pengar..

Fredag.. var tänkt att jag skulle gå på första lektionen fast självklart försov jag mig till halv 10, precis då lektionen slutade.. Så det blev till att göra sig klar fort som satan eftersom att jag skulle öppna på Pirum halv 11. När jag är påväg till bussen så möter jag otto och Semi som berättar att bussen inte går för att det är för halt :o så det var ju toppen! Panik som satan får jag och springer hem eftersom att det är en halvtimme kvar tills jag ska öppa. Men det löste sig iaf, pär kom och hämtade mig och mor.
   Jag jobbade till halv 6, gick sedan ner mot skönsberg och mötte jossa och då tog vi en promenad till nordic. Där blev vi från klockan sex till tolv, helt slut i ben och fötter vill jag lova. Blev en lång kväll, både på gott och ont. Kändes som att alla var jättesura fast det var roligt att få se/höra på showen, den var mkt bra. Jossa blev nog verkligen paff när det kom fram en tjej på 35 plus och tog henne på rumpan och pussade henne på örat, hah.
   Gick hem till jossa och sov sen iaf.

Lördag.. Jag  och jossa klev upp vid 11, gjorde oss klar och åkte till jobbet (eon) till klockan ett. Var faktiskt roligt att jobba idag, och jag tror att dom i min och jossas loge drack för ca tio tusen kronor. Så är det när det är företaget som bjuder och det är lördag. Har nyss kommit hem nu, slutade vid åtta. Tänker bara vara hemma och ta det lugnt ikväll, är alldeles slut.

Nu ska jag gå ner och hämta lite chips och dricka och kolla klart på stjärnor på is. woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0