11/11

Ganska skön skoldag idag, bara två lektioner, företagsekonomi och estetisk verksamhet, första och sista lektionen tyvär, men ändå. Åkte till skolan efter skolan eftersom att jesper inte kom ner till stan, åt där och for sedan och var med tess, john och lutman. Haha, ganska roligt må jag säga.

Nu sitter jag hemma i sängen och kollar på desperata husfruar, ska njuta av den här kvällen, för imorgon börjar mina häktiska dagar, ååh jag vill inte. Får tänka på hur bra det kommer kännas när pengarna kommer.

 och ja, såhär blev håret iaf.

Nu ska jag ta och kika vad det finns för intressanta mobiltelefoner, tänker inte köpa en likadan som jag hade.

pöz

Kommentarer
Postat av: Milla

fint blev det :D!!!

2008-11-12 @ 08:59:06
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0